Panorámakép az ügyfélszolgálatunkról
Ennyi gép javult meg nálunk 2024 során: 1231
Rólunk mondták
 
 
Készülék követés
Akciók
VÁLASSZON AJÁNLATAINKBÓL
PRÉMIUM szerviz
Azonnali bevizsgálás
Prioritásban kezelés


TAKARÉK szerviz
Legolcsóbb megoldás



Javítási folyamat

Hibás készülékét csomagküldő szolgálatunkon keresztül eljuttathatja a szervizbe

Cégünk alapvető érdeke, hogy számos megjavított készüléke és elégedett ügyfele legyen.

A garancián túli készülékeknek bevizsgálási díja van.
Kivételt képez ez alól a laptop, notebook és tablet mert ezekre ingyenes bevizsgálás vonatkozik.

A vizsgálati és a javítási díj meghatározásakor figyelembe vesszük a készülékek értékét. A javítás beérkezési sorrendben történik a javítási határidőt pedig befolyásolja az aktuális munkamennyiségünk.
Amennyiben soron kívül szeretné a készülékét bevizsgáltatni annak íja 8000 Ft + áfa (garanciális termékeket is) így a készülék hibája és a javítási ideje azonnal kiderül.

Fizető javításokra (ha van e-mail elérhetőség megadva) írásos vagy telefonos árajánlatot adunk amennyiben az ügyfél nem kéri a javítást a készülék bevizsgálási árát köteles megfizetni. Ez alól kivételt képez ha a javításhoz szükséges alkatrészt nem tudjuk beszerezni.

A készülék alkatrész beépítés nélkül javítható néhány napon belül elkészül. Azonban ha alkatrészt kell rendelni a javítás hetekbe is telhet (ha nincs készleten a keresett alkatrész)
Természetesen a garanciális termékeknél a jogszabály szerinti 30napra való tekintettel a gyártók hamarabb küldik meg az alkatrészeket.
A 30 napot meghaladó garanciális termékekre a gyártó által kiadott csereigazolást kapja meg az ügyfelünk melyet a számla kíséretében a vásárlás helyén tud beváltani.

A javítás állapotát lehetősége van online nyomon követni. A készülék követéshez tartozó kis ikonunkat a képernyő bal oldalán találják meg és az Önöknél lévő munkalap számot kell csak megadni.
Illetve a kapcsolatok fül alatt is felvehetik velünk a kontaktot a „lépjen velünk kapcsolatba” alatt. Célunk, hogy minél kényelmesebben és gyorsabban kapjanak információt a készülékek javítási állapotáról.

Személyesen javításra leadott készülékek esetén e-mailben (ha meg van adva) vagy telefonon értesítjük az ügyfeleket.
Futárszolgálattal érkezett esetében a kollégánk automatikusan intézi a készülékek visszaszállítását.

Áraink tájékoztató jellegűek, melyek változhatnak. A tényleges Szolgáltatási Díj az ajánlatban megadottól eltérhet. A termék előre fel nem ismerhető hibája, vagy a hibának az előzetes felméréshez képest eltérő oka vagy mértéke nyomán új árajánlat elfogadása után a vállalási ár növekedhet.

További részletek felől érdeklődjön elérhetőségeinken!

Részletes ÁSZF-ünket az alábbi linken tudja megtekinteni:

ÁSZF megnyitása

 
Szerződött partnerSzerződött partnerBP szervizA Szellemkép Bt az Allianz Hungária biztosító országos szervizpartnere a kiterjesztett garanciális készülékekre.Szerződött partnerKiterjesztett garanciaSzerződött partnerSzerződött partner
Ingyenes bevizsgálás
TELEFON

+36 1 242 2274
+36 1 388 2728
CÍM

1142 Budapest
Erzsébet királyné útja 45/D
 
Az oldal tartalmának felhasználásához, másolásához az oldal tulajdonosának az engedélye szükséges. Minden jog fenntartva. 1996 Szellemkép Bt. -- Web design: Sponga Szabina -- Készítette: Ritter Péter
A weboldal üzemeltetője a Szellemkép Bt.